loading

Høykvalitets vårmadrass, rullemadrassprodusent i Kina.

Madrassfirmaet må beklage smakløs reklame med 9/11-tema som tilbyr et «Twin Tower-salg» og viser ansatte som later som de er terrorofre.

Et madrassfirma ble tvunget til å be om unnskyldning etter å ha sluppet en smakløs 9/11-reklamevideo som tilbyr «Twin Tower Sales».
Matrasselskapet Miracle Mattress, med base i San Antonio, Texas, lagde en video som viste to ansatte som lot som de var ofre for terror, kollapset i en stabel med madrasser, og la den deretter ut på Facebook.
Butikksjef Cherise Bonanno sa i klippet: «Bedre enn dobbelt salg i tårnene, husker du hva 9/11-måten var?»
Roper, «butikk-»
Prisen var på salg hele dagen, og to menn bak kvinnen falt ned på en stabel med madrasser under det simulerte terrorangrepet på Twin Towers.
"Å, herregud!"
Når vi ser inn i kameraet, vil vi aldri glemme det. \"
Mike Bonno, selskapets sjef, beklaget i et brev publisert på sosiale medier.
Han sa: «Denne videoen er smakløs og støtende for mennene og kvinnene som mistet livet i 9/11-hendelsen.»
Dessuten respekterer den ikke familiene som har mistet sine kjære, og fortsetter å kjempe mot smerten ved denne tragedien hver dag i livet.
Jeg kan bare si at jeg beklager dypt på vegne av hele Miracle Mattress-familien. Jeg er ansvarlig for denne utslettede og frekke reklamen, og jeg vil umiddelbart holde mine ansatte ansvarlige for denne alvorlige feilen.
Kjøpmannen la til: «Mirakelmadrassen vil tre i kraft umiddelbart og gjennomgå hele markedsføringsstrategien vår for å sikre at en streng godkjenningsprosess kan forhindre at dette skjer igjen.»
Vi vil også gjennomføre en personalgjennomgang av disse ansattes oppførsel.
Videoen skapte utbredt sinne blant nettpublikum.
John Lazar, en frivillig brannmann i New York, sa: «Jeg er virkelig redd.»
Handlingene dine beviser for meg at du har glemt det.
«Du, eller noen som driver med den bransjen, kom til og med opp med ideen om å selge gimmicks den dagen og opplevde aldri redselen den dagen.»
«Det er motbydelig for meg og utallige andre amerikanere», sier Jorios.
Twitter-brukere sier tilfeldig: «Så ekkelt det er å prøve å tjene penger», mens TrueAmerican sier: «Det er for respektløst! Skam deg!»
Bare dager før den støtende videoen ble publisert, ble en Walmart i Florida kritisert for å bruke den samme 9/11-hendelsen som et reklametrick.
En utstilling i butikken så noen esker med koka.
Cola ligger stablet på det amerikanske flagget bak tvillingtårnene.
En talsperson for Wal-Mart sa
Coca-Cola la frem ideen for forhandlere.
Etter en oppsving i sosiale medier bestemte Wal-Marts sjefer seg for å avlyse visningen.
I hendelsen i 2014 ba et klesselskap i Alabama om å få videresende 2296 ganger, én for hver person som ble drept i angrepet.
Søndag vil det bli holdt en markering av 15-årsjubileet for angrepet over hele landet.

Ta kontakt med oss
Anbefalte artikler
Blogg Kunnskap Kundeservice.
ingen data

CONTACT US

Fortelle:   +86-757-85519362

+86 -757-85519325

Whatsapp:86 18819456609
E-post: mattress1@synwinchina.com
Legg til: NO.39Xingye Road, Ganglian Industrial Zone, Lishui, Nanhai Distirct, Foshan, Guangdong, P.R.Kina

BETTER TOUCH BETTER BUSINESS

Kontakt salgsavdelingen hos SYNWIN.

Customer service
detect