loading

High Quality Spring Mattress, Roll Up Mattress Manufacturer In China.

Patjayritys joutuu pyytämään anteeksi mautonta 9/11-aiheista mainosta, jossa tarjottiin "Twin Tower -alennusmyyntiä" ja näytettiin työntekijöitä teeskentelemässä terrorismin uhreja.

Patjayritys joutui pyytämään anteeksi julkaistuaan mauttoman 9/11-iskuja koskevan mainosvideon, jossa tarjottiin "Kaksoistornien alennusmyyntejä".
San Antoniossa, Texasissa, sijaitseva Miracle Mattress -patjayritys teki videon, jossa kaksi työntekijää teeskentelee olevansa terrorin uhreja, lyyhistyy patjapinoon ja julkaisee videon Facebookissa.
Myymäläpäällikkö Cherise Bonanno sanoi videolla: "Parempi kuin tuplatornin alennusmyynnit, muistatko, mikä oli 9/11-tapa?"
Huutaen, \"ostos-
Hinta oli alennuksessa koko päivän, ja kaksi naisen takana ollutta miestä putosi patjapinon päälle simuloidun kaksoistornien terrori-iskun aikana.
\"Voi luoja!
Katsoessamme kameraan, emme koskaan unohda sitä. \"
Yhtiön johtaja Mike Bonno pyysi anteeksi sosiaalisessa mediassa julkaisemassaan kirjeessä.
Hän sanoi: "Tämä video on mauton ja loukkaava 9/11-iskuissa henkensä menettäneitä miehiä ja naisia kohtaan."
Lisäksi se ei kunnioita perheitä, jotka ovat menettäneet rakkaitaan, ja jatkaa tämän tragedian tuskan kanssa taistelemista joka päivä.
Voin vain sanoa, että olen syvästi pahoillani koko Miracle Mattress -perheen puolesta. Olen vastuussa tästä harkitsemattomasta ja töykeästä mainoksesta ja pidän henkilökuntaani välittömästi vastuullisena tästä vakavasta mokasta.
Kauppias lisäsi: "Miracle Mattress astuu voimaan välittömästi ja tarkastelee koko markkinointistrategiaamme varmistaakseen, että tiukka hyväksymisprosessi estää tämän tapahtumisen uudelleen."
Suoritamme myös henkilöstötarkastuksen näiden työntekijöiden käyttäytymisestä.
Video herätti laajaa vihaa nettiyleisön keskuudessa.
Newyorkilainen vapaapalomies John Lazar sanoi: "Olen todella peloissani.
Tekosi todistavat minulle, että olet unohtanut.
\"Sinä, tai kukaan muu tuossa liiketoiminnassa mukana ollut, keksit edes ajatuksen myydä kikkoja sinä päivänä etkä koskaan tuntenut tuon päivän kauhua.
"Se on kuvottavaa minulle ja lukemattomille muille amerikkalaisille", Jorios sanoo.
Twitter-käyttäjät sanovat ohimennen: "Kuinka kuvottavaa on yrittää ansaita rahaa", kun taas TrueAmerican sanoo: "Se on liian epäkunnioittavaa! Häpeä teille!"
Vain päiviä ennen loukkaavan videon julkaisua floridalaista Wal-Martia kritisoitiin saman 9/11-iskujen käyttämisestä mainoskikkana.
Myymälän näyttelyssä nähtiin muutamia laatikoita kokaa.
Coca-Colaa on kasattu Yhdysvaltain lipun päälle kaksoistornien taakse.
Wal-Martin tiedottaja sanoi
Coca-Cola esitti idean jälleenmyyjille.
Sosiaalisen median elpymisen jälkeen Wal-Martin johto päätti perua esillepanon.
Vuoden 2014 tapauksessa Alabamassa toimiva vaatetusyritys pyysi edelleenlähettämistä 2 296 kertaa, yhden jokaista hyökkäyksessä kuollutta kohden.
Sunnuntaina järjestetään iskun 15-vuotismuistotilaisuus eri puolilla maata.

Ota yhteyttä meihin
Suositellut artikkelit

PRODUCTS

CONTACT US

Tell:   +86-757-85519362

+86 -757-85519325

Whatsapp:+86 18819456609
Email: mattress1@synwinchina.com
Add: NO.39Xingye Road, Ganglian Industrial Zone, Lishui, Nanhai Distirct, Foshan, Guangdong, P.R.China

BETTER TOUCH BETTER BUSINESS

Contact Sales at SYNWIN.

Customer service
detect