loading

Hoë kwaliteit veermatras, oprolmatrasvervaardiger in China.

Matrasmaatskappy word gedwing om verskoning te vra vir smaaklose 9/11-tema-advertensie wat 'n 'Twin Tower-uitverkoping' aanbied en werknemers wys wat voorgee dat hulle slagoffers van terrorisme is.

'n Matrasmaatskappy is gedwing om om verskoning te vra nadat hulle 'n smaaklose 9/11-promosievideo vrygestel het wat "Twin Tower Sales" aanbied.
Die Miracle Mattress-maatskappy, gebaseer in San Antonio, Texas, het 'n video gemaak wat wys hoe twee werknemers voorgee dat hulle slagoffers van terreur is, in 'n stapel matrasse ineenstort en dit toe op Facebook geplaas.
Winkelbestuurder Cherise Bonanno het in die video gesê: "beter as dubbele toringverkope, onthou wat is die 9/11-manier?"
Skreeu, "winkel-
Die prys was heeldag te koop, en twee mans agter die vrou het tydens die gesimuleerde Twin Towers-terreuraanval op 'n stapel matrasse geval.
\"O, my God!
As ons na die kamera kyk, sal ons dit nooit vergeet nie. \"
Mike Bonno, die maatskappy se hoof, het in 'n brief wat op sosiale media geplaas is, om verskoning gevra.
Hy het gesê: "Hierdie video is smaakloos en aanstootlik vir die mans en vroue wat hul lewens in die 9/11-voorval verloor het."
Boonop respekteer dit nie die families wat hul geliefdes verloor het nie en gaan voort om elke dag van hul lewens die pyn van hierdie tragedie te beveg.
Ek kan net sê dat ek namens die hele Miracle Mattress-familie innig jammer is. Ek is verantwoordelik vir hierdie onbeskofte en onbeskofte advertensie en sal my personeel onmiddellik aanspreeklik hou vir hierdie ernstige fout.
Die Handelaar het bygevoeg: "Miracle Mattress sal onmiddellik in werking tree en ons hele bemarkingstrategie hersien om te verseker dat 'n streng goedkeuringsproses kan verhoed dat dit weer gebeur."
Ons sal ook 'n personeeloorsig van die gedrag van hierdie werknemers doen.
Die video het wydverspreide woede onder aanlyn gehore ontlok.
John Lazar, 'n vrywillige brandweerman in New York, het gesê: "Ek is regtig bang."
Jou optrede bewys vir my dat jy vergeet het.
"Jy, of enigiemand wat in daardie besigheid betrokke is, het selfs die idee gekry om foefies op daardie dag te verkoop en nooit die gruwel van daardie dag gevoel nie."
"Dit is walglik vir my en tallose ander Amerikaners," sê Jorios.
Twitter-gebruikers sê terloops: "Hoe walglik is dit om te probeer geld maak," terwyl TrueAmerican sê: "Dis te oneerbiedig! Skaam jou!"
Net dae voordat die aanstootlike video vrygestel is, is 'n Wal-Mart in Florida gekritiseer omdat hulle dieselfde 9/11 as 'n promosiefoefie gebruik het.
'n Uitstalling in die winkel het 'n paar bokse koka gesien.
Coke is op die Amerikaanse vlag agter die Twin Towers gestapel.
'n Woordvoerder van Wal-Mart het gesê
Coca-Cola het die idee aan kleinhandelaars voorgelê.
Na 'n herstel in sosiale media het Wal-Mart se base besluit om die uitstalling te kanselleer.
In die 2014-voorval het 'n kleremaatskappy in Alabama gevra om 2 296 keer aan te stuur, een vir elke persoon wat in die aanval dood is.
Sondag word 'n herdenking van die 15de herdenking van die aanval landwyd gehou.

Kom in kontak met ons
Aanbevole artikels
Blog Kennis Klantediens
geen data

CONTACT US

Vertel:   +86-757-85519362

+86 -757-85519325

Whatsapp:86 18819456609
E-pos: mattress1@synwinchina.com
Voeg by: NO.39Xingye Road, Ganglian Industrial Zone, Lishui, Nanhai Distirct, Foshan, Guangdong, P.R.China

BETTER TOUCH BETTER BUSINESS

Kontak Sales by SYNWIN.

Customer service
detect