loading

Hoogwaardige veermatras, oprolmatrasfabrikant in China.

Matrassenbedrijf moet excuses aanbieden voor smakeloze 9/11-thema-advertentie waarin een 'Twin Tower-uitverkoop' wordt aangeboden en werknemers worden getoond die zich voordoen als slachtoffers van terrorisme

Een matrassenbedrijf moest zijn excuses aanbieden nadat het een smakeloze promotievideo over 9/11 had uitgebracht waarin reclame werd gemaakt voor 'Twin Tower Sales'.
Het bedrijf Miracle Mattress uit San Antonio, Texas, maakte een video waarin te zien was hoe twee werknemers zich voordeden als slachtoffers van terreur, in elkaar zakten op een stapel matrassen en plaatste deze vervolgens op Facebook.
Winkelmanager Cherise Bonanno zei in het fragment: "Beter dan de verkoop van Double Towers. Weet je nog wat de 9/11-methode was?
Schreeuwend, \"winkel-
De prijs was de hele dag in de aanbieding en twee mannen achter de vrouw vielen op een stapel matrassen tijdens de gesimuleerde terroristische aanval op de Twin Towers.
"Oh mijn God!
Als we naar de camera kijken, zullen we het nooit vergeten. \"
Mike Bonno, de directeur van het bedrijf, bood zijn excuses aan in een brief die op sociale media werd geplaatst.
Hij zei: "Deze video is smakeloos en beledigend voor de mannen en vrouwen die bij het incident op 11 september om het leven kwamen.
Bovendien toont het geen enkel respect voor de families die hun dierbaren hebben verloren en blijft het elke dag van hun leven vechten tegen de pijn van deze tragedie.
Namens de hele Miracle Mattress-familie kan ik alleen maar zeggen dat ik het ontzettend jammer vind. Ik ben verantwoordelijk voor deze roekeloze en onbeschofte advertentie en ik zal mijn personeel onmiddellijk ter verantwoording roepen voor deze ernstige misstap.
De handelaar voegde toe: "Miracle Mattress gaat onmiddellijk in en zal onze volledige marketingstrategie herzien om ervoor te zorgen dat we een strikt goedkeuringsproces hebben dat voorkomt dat dit nogmaals gebeurt.
Wij zullen ook een personeelsbeoordeling uitvoeren, waarbij we het gedrag van deze werknemers beoordelen.
De video leidde tot grote woede onder het online publiek.
John Lazar, een vrijwillige brandweerman in New York, zei: "Ik ben echt bang.
Jouw daden bewijzen mij dat je het vergeten bent.
"Jij, of iemand die in die business zit, is die dag zelfs met het idee gekomen om gimmicks te verkopen en hebt nooit de verschrikking van die dag gevoeld.
"Het is walgelijk voor mij en talloze andere Amerikanen", zegt Jorios.
Twittergebruikers zeggen nonchalant: "Wat is het toch walgelijk om geld te proberen te verdienen", terwijl TrueAmerican zegt: "Het is zo respectloos! Schaam je!"
Enkele dagen voordat de aanstootgevende video werd uitgebracht, werd een Wal-Mart in Florida bekritiseerd omdat deze dezelfde 9/11 als promotietruc gebruikte.
In de winkel stonden een paar dozen coca tentoongesteld.
Coca-Cola staat op de Amerikaanse vlag achter de Twin Towers.
Een woordvoerder van Wal-Mart zei
Coca-Cola legde het idee voor aan retailers.
Na een opleving op sociale media besloten de bazen van Wal-Mart de tentoonstelling te annuleren.
Bij het incident in 2014 vroeg een kledingbedrijf in Alabama 2.296 keer om door te sturen, één keer voor elke persoon die bij de aanval omkwam.
Zondag wordt in het hele land een herdenking gehouden van de 15e verjaardag van de aanslag

Neem contact op met ons
Aanbevolen artikelen
bloggen Kennis Klantenservice
geen gegevens

CONTACT US

Vertellen:   +86-757-85519362

+86 -757-85519325

Whatsapp:86 18819456609
E-mail: mattress1@synwinchina.com
Toevoegen: NO.39Xingye Road, Ganglian Industrial Zone, Lishui, Nanhai Distirct, Foshan, Guangdong, P.R.China

BETTER TOUCH BETTER BUSINESS

Neem contact op met de verkoop bij SYNWIN.

Auteursrecht © 2025 | Sitemap Privacybeleid
Customer service
detect