Materasso di Primavera di Alta Qualità, Produttore di Materassi Roll Up In Cina.
SACRAMENTO —
Ci sò tasse nantu à u legnu, tasse nantu à i pneumatici, tasse nantu à e vendite in Internet è tasse nantu à l'assicuranza in California.
Avà, certe cumpagnie soffrenu d'insomnia per via di a tassa pruposta nantu à i materassi.
Dui prughjetti di legge appruvati da a legislatura feranu di Golden State u primu statu di u paese à fà pagà i novi materassi.
L'idea hè di dumandà à l'industria di riciclà e molle, u legnu è e fibre di milioni di vechji materassi chì intasanu e discariche è e strade ingombre di a California Meridionale ogni annu.
Certi legislatori stimanu chì i cunsumatori paganu $ 25 per finanziare u prugramma di riciclaggio.
"Perchè ùn aghjunghje micca l'imposte?"
Jackie Chan, una residente di Los Angeles.
U prublema cù sti materassi hè chì sò assai periculosi.
A ghjente i ghjetta nantu à l'autostrada o casca da u camion.
Quiz: Quantu sapete di l'ecunumia di a California ?
Hunsicker, stanca di vede vechji materassi à fiancu di a strada vicinu à u so quartieru di Mulholland Drive, hà creatu una squadra di pulizia vuluntaria.
Ella sustene i sforzi in tuttu u statu per l'industria di u riciclaggio.
U fabricatore ùn hà micca accettatu l'offerta stendu.
Avvertenu i cunsumatori di l'aumentu di i prezzi è credenu chì ogni riciclaggio deve esse trattatu da l'industria piuttostu chè da u guvernu.
"Questa hè a ricetta per a cunfusione", hà dettu Ryan Trainer, presidente di l'Associazione Internaziunale di i prudutti di u sonnu. \".
L'annu scorsu, una alleanza industriale hà vetatu u prugettu di lege di riciclaggio di Sen.
Loni Hancock (D-Berkeley).
Avà hà fattu una pruposta simile.
I membri di l'industria è l'attivisti ambientali dicenu chì una sorta di legislazione nantu à u riciclaggio di i materassi puderia esse appruvata quest'annu.
U prugettu di lege di Hancock impone à i pruduttori di materassi di riciclà u 75% di i so vechji materassi da u 2020.
Per pagà a tarifa, u fabricatore pò fà pagà u rivenditore o u cunsumadore gratuitamente.
Per evità di attivà a Pruposta n. U 26 di ferraghju, Hancock hà dettu, hà fattu un prugettu di lege per chì i pruduttori di materassi addebitessinu e tasse invece di u statu.
2010 E misure di votu definiscenu a maiò parte di e nuove tasse cum'è tasse, dunque sò necessarie duie persone per appruvà li.
Legislatura in i so trent'anni
L'industria ùn li piace micca a nova pruposta, megliu cà a precedente.
"U prugettu di lege di Hancock stabilisce obiettivi di riciclaggio arbitrarii è micca viabili in termini di quantità di riciclaggio", hà dettu u furmatore di u capu di u gruppu cummerciale.
Invece, i pruduttori di materassi è i dettaglianti anu sponsorizatu u prugettu di legge SB 245 di u senatore. Lou Correa (D-Santa Ana).
Mentre hè sempre in sviluppu, si prevede chì u statu serà ubligatu à rimbursà i costi pagati da i cunsumatori, furzendu cusì a legislatura à ottene un votu di maggioranza schiacciante.
U prugettu di lege di Correa richiede chì i tariffi statali sianu chjaramente elencati nantu à a ricevuta di vendita, cum'è l'attuale carica di ritornu di l'oliu. Anti-
L'attivisti fiscali credenu chì l'ultima cosa chì a California hà bisognu hè di aghjunghje un'altra tassa o tassa.
"Ùn simu micca un grande fan di questu", hà dettu John Cupar, presidente di l'Associazione di i Contribuenti Howard Jarvis. \".
"Sè u trattamentu di i materassi hè un prublema à livellu statale è affetta u publicu, allora u fondu generale duveria probabilmente pagà per questu."
I Californiani compranu circa 4 milioni di novi materassi è molle ogni annu.
Circa a mità di u tempu, u vechju materasso ch'elli anu rimpiazzatu apparirà eventualmente in a stanza di l'ospiti o anderà à un amicu o parente.
Parechje di l'altri 2 milioni d'unità scartate sò state scartate in carrughju o mandate in discariche.
Per u legnu, a plastica, l'imbottitura di fibre è e molle, menu di 1 pruduttu nantu à 10 hè riciclatu per altri prudutti cum'è l'acciaiu è i rivestimenti di tappeti.
I materassi abbandunati causanu malatie in e strade di a cità è diventanu calamite per a muffa, i topi, l'insetti è altri parassiti.
Sicondu un'inchiesta di l'uffiziu di Hancock, a cità d'Auckland spende 200 000 dollari à l'annu per vechji materassi abbandunati illegalmente in e strade di a cità.
«Questu hè un prublema enorme», hà dettu Michael Helin, chì pussede una sucietà di mantenimentu di custruzzione in Theo-Crane.
I materassi è i scarichi illegali portanu à i graffiti, ciò chì porta à l'idea chì pudete fà ciò chì vulete in Auckland.
I sustenitori di u riciclaggio stimanu chì a più grande cità di California processa circa 470 000 materassi è molle à un costu di 20 milioni di dollari à l'annu.
Los Angeles dice chì raccoglie circa 300 materassi à ghjornu.
John Bell hà dettu chì u vechju materasso era ancu un incubo per l'operatori di discariche perchè ogni materasso occupava 23 piedi cubi è ùn si rompeva micca è per via di a so struttura flessibile, "fluttuendu in cima à a discarica vole serve u direttore di Green Business Solutions in Monterey, un riciclatore senza scopo di lucro".
A molla d'acciaiu "pò distrughje l'attrezzatura per un valore di 50 000 $ in un secondu", disse.
Terry McDonald, direttore esecutivu di Oakland DR3 Recycling, hà dettu chì l'adopzione di una lege di riciclaggio ubligatoria creerebbe impieghi è faciliterebbe a nova attività di riciclaggio, chì richiederebbe più quantità per sopravvive.
"Seraghju prontu per questu subitu." \"Sacramentu-
U più grande Centru di Materassi Sleep Train in l'Occidente-
U rivenditore indipendente di Volume hà dettu chì 85% di i vechji materassi ch'ellu hà raccoltu sò stati ricondizionati o riciclati.
Tuttavia, nisuna di e trè urganisazioni di riciclaggio senza scopo di lucro di u statu hà dichjaratu d'avè ricevutu materiale da i treni di u sonnu o da altri venditori maiò.
I dettaglianti, però, insistenu chì prumettenu di tene i vechji materassi fora di e strade.
«U dumping di i materassi hè diventatu un prublema cusì grande perchè alcune cumpagnie ùn si piglianu micca a rispunsabilità di u riciclaggio in u modu ghjustu», hà dettu Larry Miller, chì hè schiettu. \", direttore generale di a catena di biancheria da letto sit \'n Sleep, a so publicità televisiva pazza prumesse prezzi super bassi.
U "riciclaggio" hè a cosa ghjusta da fà per l'imprese è e cumunità. \"marcu. Lifsher @ latimes
QUICK LINKS
PRODUCTS
CONTACT US
Dì: +86-757-85519362
+86 -757-85519325
Igncre:86 18819456609
Introduction deter: mattress1@synwinchina.com
Add: NO.39Xingye Road, Ganglian Industrial Zone, Lishui, Nanhai Distirct, Foshan, Guangdong, P.R.China
BETTER TOUCH BETTER BUSINESS
Cuntattate i Sales à SYNWIN.