Misure di pulizia è mantenimentu di i materassi

2022/08/11

Autore: Synwin-Fornitori di materassi

1. Pulizia di u colchju di a casa ① Pudete mette u ghjurnale nantu à u colchju, poi macinate e mothballs in polvere è sprinkle nantu à questu, o pudete sprinkle some dessicante. ②U colchju deve esse invertitu à manca è à diritta o in avanti per un periudu di tempu à intervalli, chì aiutanu à u funziunamentu di u colchju è impediscenu ancu l'umidità. L'imballaggio esterno deve ancu esse eliminatu per facilità a circulazione di l'aria. ③Flipping regularmente: Quandu un novu materasso hè ghjustu acquistatu, 6 mesi prima di l'usu, u fronte è u spinu, a manca è à a diritta, a testa è i pedi di u materasso duveranu esse girati ogni mese, è dopu fissu ogni 3 mesi, in modu chì tutte e parti di u colchju sò cumpressi uniformemente.

④ Mantene u materassu pulitu, mette a coperta di u lettu nantu à u materasso, evite u materasso bruttu, è assicuratevi chì u materasso hè pulitu è ​​igienicu. ⑤ Aduprate u pad di pulizia per isolà e macchie d'oliu, macchie di sudore è u calore di u corpu nantu à u materasso, impediscenu chì l'imbottitura sia compressa è deformata, è mantene a secca. ⑥ Pudete aduprà un deumidificatore per mantene u materasso seccu, fate attenzione à a ventilazione è a secchezza di l'ambiente, è evite chì u materasso si bagne.

⑦ I materassi di primavera sò sensibili à u sole è u calore. Evite u sole o l'esposizione diretta per evità u danni UV à u tissutu, accelerà a separazione è a deformazione. 2. Cumu mantene u colchju Synwin ① Evitate a deformazione eccessiva di u colchju durante a manipulazione di u colchju, ùn piegate micca o piegate u colchju, è ùn liate micca direttamente cù corde; À u bordu di u colchju o lasciate u zitellu saltà. nantu à u colchju, in modu per evità a pressione parziale, risultatu in a fatigue di metalli chì afecta l'elasticità.

② U materasso deve esse giratu è utilizatu regularmente, chì pò esse invertitu o invertitu. In generale, e famiglie ponu cambià a pusizioni una volta ogni 3-6 mesi; in più di l'usu di lenzuola, mette una coperta di materasso per impedisce chì u materasso sia sguassate è facilitate u lavatu.Assicuratevi chì u colchju hè pulitu è ​​igienicu. ③ Eliminate i sacchetti di plastica durante l'usu, mantene l'ambiente ventilatu è asciuttu, evite chì u materasso si bagne, ùn espone micca u materasso per troppu tempu, per ùn sbiadisce a superficia di u lettu, evite a deformazione eccessiva di u materasso durante l'usu, À u listessu tempu, ùn fate micca piegate o curvate durante u prucessu di mantenimentu.Plegate u colchju per evità di dannà a struttura interna di u colchju.Quandu utilizate fogli di qualità, fate attenzione à a longu è a larghezza di i fogli.I fogli ùn ponu micca solu assorbe u sudore. , ma ancu mantene a tela pulita. ④Un cuscinettu di pulizia o una lenzuola deve esse stallatu prima di l'usu per mantene u pruduttu pulitu per un bellu pezzu. Aduprate un aspiratore per pulisce u colchju regularmente, ma ùn lavate micca direttamente cù acqua o detergente. Ùn stende micca immediatamente nantu à u lettu. dopu à u bagnu o quandu si sudava, è ùn aduprate micca l'apparecchi elettrici o l'apparecchi nantu à u lettu.

⑤ Hè ricumandemu chì intornu à 3-4 mesi, aghjustate regularmente u colchju per vultà, ùn siate micca sempre nantu à a riva di u lettu, perchè i quattru cantoni di u colchju sò assai fragili, pusendu nantu à a riva di u lettu per un longu tempu. tempu, i surgenti di u bordu sò facirmenti danucati, ùn stringhje micca i fogli quandu si usanu È u colchju, ùn bluccà micca i buchi di ventilazione di u colchju, a circulazione d'aria in u colchju di primavera Forza eccessiva pò dannà a primavera. ⑦ Evite l'usu di l'apparecchi o di i culteddi per graffià u tessulu. Quandu si usa, fate attenzione à mantene l'ambiente ventilatu è seccu per evità l'umidità nantu à u colchju. Ùn espone micca u colchju à u sole per troppu longu per fà chì u tessulu sbiadisce. . ⑧ Sè accidentalmente versate bevande cum'è tè o caffè nantu à u lettu, duvete immediatamente asciucàllu cù una spugna o carta igienica, è siccate cù un secadoru.

Sè accidentalmente sguassate u colchju, pudete lavà cù acqua è sapone, ùn aduprate micca l'acidu forti è i pulitori alkali per evità a sbiadimentu o danni à u colchju.

Autore: Synwin-Materassi persunalizati

Autore: Synwin-Produttore di materassi

Autore: Synwin-Materassi di primavera persunalizati

Autore: Synwin-Produttori di materassi di primavera

Autore: Synwin-U megliu materasso à molle in tasca

Autore: Synwin-Bonnell Spring Mattress

Autore: Synwin-Materasso Roll Up Bed

Autore: Synwin-Materasso Double Roll Up

Autore: Synwin-Materassi di l'hotel

Autore: Synwin-Produttori di materassi per hotel

Autore: Synwin-Roll Up Materass In A Box

CUNTATTA CI
Diciami solu i vostri bisogni, pudemu fà più di ciò chì pudete imaginate.
Mandate a vostra indagazione

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
繁體中文
简体中文
русский
Português
한국어
日本語
italiano
français
Español
Deutsch
العربية
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu